sobota, 8 marca 2014

Lba #1

Wow! Zostałam nominowana do Lba! Bardzo bardzo dziękuje!
Pytania od laura lynch
1. R5 vs 1D?
2. Będziesz oglądała 8 sezon Rancza? 
3. Ranczo vs Ojciec Mateusz?
4. Wierzysz w tą historie o Talking Angeli?
5. Chciałabyś zrobić sobie Ombre?
6. Ciebie też wkurza że wszystko jest z Violetty a prawie nic z 
Austina & Ally?
7. Byonce vs Rihanna?
8. Jessie vs Nadzdolni?
9. Jaki jest twój ulubiony kolor?
10. Podoba ci się mój blog? Tylko szczerze, a nie lelkum 
polelkum XD
11. Co byś zrobiła jakby ci przez okno wszedł Justin Bieber?
Odpowiedzi -
1. Oczywiście że R5!
2.  Tak.
3. Ranczo
4. Hm...chyba nie.
5. Może kiedyś, na razie wystarczą mi naturalne jaśniejsze końcówki.
6. Tak i to bardzo!
7. Rihanna.
8. Nadzdolni
9. Żółty.
10 Znalazłam go niedawno, ale mogę z 100% pewnością powiedzieć że cudo!
11. Nic do niego nie mam, i pewnie zaczęła bym wrzeszczeć i poprosiła o wspólne zdjęcie :)
Tym razem wyjątkowo nikogo nie nominuję... sorki, ale dopadł mnie leń :)

1 komentarz:

  1. Ty zawsze jesteś leniem leniu.:) Hahahahahhahah. świetne pytanie Ci zadała laura ( 11 ). Ja też nic nie mam do niego, ale wątpię żeby wlazł mi Bieber przez okno. XD
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń